Son

2016. augusztus 16., kedd

Facebook csoportom!

SZIASZTOK!!!
Hogy vagytok?:) Huuu de régen írtam már ide is....:( Nagyon erősen fontolgatom, hogy folytatom Emilie és Cameron történetét, vagy új történet lesz, vagy 2 évad még nem tudom...Na majd meglátjuk...Pontosan még nem tudom mikor, de a közeljövőbe!:) Most csak egy csoportot hoztam, amit ma csináltam!:D A néhány hónapban csináltam 1-2 blogot, de hát elkezdtem aztán abba hagytam,...(csak privátba volt),úgy mond előre akartam dolgozni, de hát nem sikerült:/
Na szóval:
Itt eltudtok érni:LINK facebook csoportja
Van egy design blogom is, ha mondjuk páran nem tudnátok:) itt tudtok rendelni is, vagy e-mailba:) Most a dizi oldalon a design még javában készülget, de azért alakulgat:)
Csak ennyit szerettem volna!
SOK - SOK PUSZIT KÜLD,BETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése